Dün sabah saatlerinde Apple tarafında yaşanan bir sorun, iTunes, iBook, Passbook ve App Store mağazalarından indirilmeleri engelliyordu! Apple’dan resmi cevap geldi!
Dün sabah saatlerinde Twitter üzerinden Apple’ın resmi hesabına yağan şikayetler ve sorularla kesinlik kazanan çökme sorununu dün, gün içinde sizlerle paylaşmıştık. Apple’ın hem akıllı cihazlarda hem de Mac modellerinde uygulamaların indirildiği App Store mağazasında, iTunes kütüphanesine, iBook kitaplık mağazasında ve Passbook’da yaşanan sorun kullanıcıları endişelendirmişti.
Ücretsiz veya ücretli fark etmeksizin içerik indirmelerde “Sunucuya bağlanamıyor” hatası veren hata, Apple yetkililerinin CNBC-E’ye verdiği röportaj ile kesinlik kazandı. Yetkililer: “iTunes ve diğer servislerimizde sorun yaşayan kullanıcılarımızdan özür diliyoruz. Yaşanan sorun Apple‘daki dahili DNS hatasından kaynaklanıyor. Yaşanan sorunun en kısa sürede giderilmesi için çalışmalarımızı sürdürüyor ve kullanıcılarımıza gösterdikleri sabırdan dolayı teşekkür ediyoruz.” Sözlerini paylaştı.
App Store ve iTunes hizmetlerinin ne zaman yayına alınabileceği ve sorunun ortadan kalkabileceği hakkında henüz net bir bilgi bulunmuyor.

0 yorum:
Yorum Gönder